2015. április 11., szombat

Reggel

Ismét a láncok csörömpölésére ébredtem a vérrel áztatott ágyam egyetlen tiszta szegletén. A többiek ismét a rácsokat döngetve próbáltak szabadságért esedezni, de az őrök figyelmen kívül hagyták őket. Felém közeledve előkapták a gumibotokat, hiszen nem tudták, hogy most éppen mit teszek velük. A cellámban tizenhét monstrum vesztette életét, csupán a képességem miatt. Ahogy haladtak felém a zaj fokozatosan halkult, ők is rettegtek tőlem. Nem tudták, hogy mikor török ki ismét magamból. Nem tudták, hogy mikor kezdődik ismét a kivégzés. Én sem tudtam, általában magától történt minden. Amikor az árnyak előtörtek, és a démonok is megjelentek mellettem, akkor mindenki tudta, hogy itt az idő. A rabok egyesével ölték meg magukat, vagy éppen álltak oda. "Képes vagyok szolgálni magát felség! Az áldozat magáért én vagyok." Sosem lennék képes öntudatúlag bárkit is bántani. Egy csapásra el tudtam venni az életüket, de én sosem tettem. A piszkos munkát ők végezték. Az árnyak.

8 megjegyzés:

  1. Na, szóval, hú.
    Megfogadtam, hogy ezentúl mindenhova írok valamit, mert nekem sose ír senki, és na. Nem leszek csendes olvasó:D
    Egyszerűen. Imádom. Most. Azonnal. Folytatást kérek. A te blogjaidat aműgy is nagyon szeretem, de ez *,*
    Azt hiszem, megyek feliratkozni... :D

    VálaszTörlés
  2. Na...De....Most...Awhhhh...Imadom.Teljesen a stilusom *0* arnyak demonok <3 folytatast.azonnal!!! Egyszeruen fantasztikus

    VálaszTörlés
  3. Mi az, hogy csak ennyi?! ELLA, BAZDMEG FOLYTATÁST, DE GYORSAN!! 💕💕💕 Xx. Lil

    VálaszTörlés
  4. Folytaaaasd😍✌ a designon javíts,és kifogástalan lesz :-)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Amint azt ígértem, ha tetszik egy blog, írni fogok rá, és feliratkozom!
    Hát, nem tudom, hogy ennyit írtál még csak, vagy van más bejegyzésed is, mindenesetre engem megnyertél, fel is iratkoztam! ;) Remélem minél hamarabb hozod az új részt!
    Sok mindent még nem tudok mondani róla, hisz' még bele sem kezdtél magába a történetbe. Az alap nekem viszont tetszik, bár igaz, hogy az a része kicsit "lehúzta a számat", melyben írtad, hogy önszántadból te magad nem lennél képes embert ölni. (Nos, igen, és egy kicsit morbid vagyok :3 )
    Amint felettem is írták, a design-nal kezdj valamit, de gyorsan! A fejléc jó, de a stílusa az oldalnak... :/
    Folytasd!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Huha ez kíváncsiságot hagyott maga után.Nagyon jó lett*_*

    VálaszTörlés